Aktüel Blog

aktüel güncel blog

Hayatım dizi yarışması başvuru formu

Star TV ekranlarında yeni bir yarışma çok yakında başlıyor; Hayatım Dizi. Yarışma oldukça basit gibi gözüküyor. Yani içeriği basit olmayabilir belki ama formatı basit gibi. Diziler ve… bu yazının devamı ; Hayatım dizi yarışması başvuru formu başlıklı yazımızdadır.

Bengü 2010 Sırada Sen Varsın Yeni Albümü Şarkıları

BENGÜ SIRADA SEN VARSIN

Bengü’nün 2010 yılında müzikseverlerle yeniden buluşacağı albüm şimdiden heyecanla beklenir oldu. İki Melek albümüyle büyük bir çıkış yakalayan ve şarkısı… bu yazının devamı ; Bengü 2010 Sırada Sen Varsın Yeni Albümü Şarkıları başlıklı yazımızdadır.

Feriha’nın Emire Yazdığı Mektup – Adını Feriha Koydum Sezon Finali

Adını Feriha Koydum adlı televizyonların sevilen dizisi bu Cuma sezon finali bölümüyle ekranlara kısa bir süre veda ediyor. Dizinin sezon finalinde…
adını feriha koydum , feriha emir mektup , sezon finali
Kültür Sanat
bu yazının devamı ; Feriha’nın Emire Yazdığı Mektup – Adını Feriha Koydum Sezon Finali başlıklı yazımızdadır.

Kenan Doğulu Şans Meleğim

Kenan Doğulu’nun bu yaza özel olarak bestelediği Şans Meleğim adlı şarkısı şarkının sözlerinde de olduğu gibi süper olmuş. “Elidor Şans…
kenan doğulu , şans meleğim
Kültür Sanat
bu yazının devamı ; Kenan Doğulu Şans Meleğim başlıklı yazımızdadır.